Gratis same day return in Den Haag - 3 uur*
*fietskoerier alleen voor zakelijk en alleen in den haag
Klaar terwijl je wacht in 20 min
Gebruik van Originele onderdelen
Winkelwagen - € 0,00
+31(0)70 3259038
Selecteer model
Selecteer reparatie
Aanmelden

HP All-In-One Reparatie Den Haag

Voor de HP All-In-One hebben we geen prijsindicaties online.

Waarschijnlijk kunnen we je wel helpen met de reparatie. Meld je toestel aan via onderstaande link. Zodra we deze hebben ontvangen wordt het toestel onderzocht en ontvang je een prijsopgave. Je beslist dan zelf of je het toestel wilt laten repareren. Liever vooraf een indicatie van de kosten? Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via 070-3259038 of stuur ons een email; prijsindicatie@fixsupport.nl.

€ 0,00
Als van je telefoon of tablet de display defect / gebroken is heb je geen of deels geen beeld meer. Dit onderdeel wordt ook wel het beeldscherm of lcd genoemd. De display zorgt voor de weergave van het beeld van je apparaat. Wij gebruiken originele onderdelen voor deze reparatie.
€ 0,00
Je telefoon of Tablet gaat aan maar start niet geheel op. Het kan voorkomen dat bij het aanzetten van je toestel je alleen maar het opstartlogo ziet. Dit is meestal een software probleem. Fixsupport zal de software van je toestel opnieuw installeren. Wij kunnen niet altijd voorkomen dat de gegevens verloren gaan. Je bent zelf verantwoordelijk voor een back-up van je gegevens. Als er belangrijke data op het toestel staat, LAAT DIT DAN WETEN. Wij doen dan ons uiterste best om te voorkomen dat de data kwijt raakt.
€ 0,00
Je telefoon of tablet gaat niet meer aan. Ondanks dat je je toestel voor langere tijd aan de lader hebt gehad. Deze klacht kan verschillende oorzaken hebben. Hierdoor is het niet mogelijk om vooraf een indicatie van de kosten te geven. Zodra wij toestel hebben ontvangen zullen wij deze vakkundig onderzoeken. Je ontvangt daarna van ons een prijsopgave. Je beslist dan zelf of je je toestel wilt laten repareren. Als je het toestel niet wilt laten repareren berekenen wij onderzoekskosten.
€ 0,00
Is er iets defect op het mainboard / printplaat van je telefoon of tablet? Het kan soms erg lastig zijn om de daadwerkelijke oorzaak te achterhalen. Het is dan ook niet zo makkelijk om. vooraf een indicatie van de kosten te geven. Zodra wij toestel hebben ontvangen zullen wij deze vakkundig onderzoeken. Je ontvangt daarna van ons een prijsopgave. Je beslist dan zelf of je je toestel wilt laten repareren. Als je het toestel niet wilt laten repareren berekenen wij onderzoekskosten.
€ 0,00
Is er iets fout gegaan bij het installeren van nieuwe software op je telefoon of tablet? Werkt deze niet meer goed na een update? De software zal hoogstwaarschijnlijk opnieuw moeten worden geïnstalleerd. LET OP: Bij deze installatie gaat de data die op toestel is opgeslagen verloren. Zorg dus voor een back-up van je gegevens. Fixsupport is niet verantwoordelijk voor het behoud van de gegevens op de ingezonden apparatuur.
€ 0,00
De klacht van je telefoon of tablet komt niet voor in de bovenstaande lijst met klachten. Geef aub in de volgende stap bij 'aanvullende klachtomschrijving' aan wat de precieze klacht is van je toestel. Na ontvangst zullen wij deze onderzoeken en je een prijsopgave sturen voor de reparatie. Je beslist dan zelf of je de reparatie wilt laten uitvoeren. Als je niet akkoord gaat met de reparatie berekenen wij wel de onderzoekskosten. Dit is een kleine bijdrage voor de tijd die we hebben gestoken om je zo goed mogelijk te kunnen helpen.
€ 0,00
Voor dit apparaat hebben we geen prijsindicaties online staan. Geef aub in de volgende stap bij 'aanvullende klachtomschrijving' aan wat de precieze klacht is van het apparaat. Na ontvangst zullen wij deze onderzoeken en je een prijsopgave sturen. Je beslist dan zelf of je de reparatie wilt laten uitvoeren. Als je niet akkoord gaat met de reparatie berekenen wij wel onderzoekskosten. Dit is een kleine bijdrage voor de tijd die we hebben gestoken om je zo goed mogelijk te kunnen helpen.

Wachtwoord*

Benieuwd naar onze zakelijke oplossingen?

Fixsupport bied de juiste oplossing voor de zakelijk eindgebruiker, Telecom dealers, zorginstellingen en scholen. Heeft u meerdere toestellen te onderhouden dan kan er een zakelijk account voor u worden aangemaakt met de daarbij behorende voordelen. Door onze jarenlange ervaring op de zakelijke markt zijn wij in staat een passende oplossing te vinden elk bedrijf.  We luisteren graag naar uw wensen en kijken hoe we dat kunnen integreren in een geweldige klant ervaring. Neem vandaag nog contact op met onze klantenservice via 070-3259038.  We hebben ook voor uw wensen de juiste oplossing.

Niet alleen Laptop reparatie

Uiteraard helpt Fixsupport je niet alleen met een HP reparatie. Wij repareren ook iMacs en alle smartphones en Tablets van de grote merken.  Staat de reparatie of het merk of type toestel niet in onze reparatie portal? Bel ons gewoon even. De kans is erg groot dat we je toch kunnen helpen. Bekijk hieronder bijvoorbeeld de andere diensten van Fixsupport: Apple reparatieHTC reparatie | Huawei reparatie | LG reparatie | Motorola reparatie | Nokia reparatie | Samsung reparatie | Sony reparatieProduct & Service | Contact | Login | Klantenservice | Zakelijk Service Contract | Logistiek | Reparatie | Garantie | Buiten garantie reparatie | Binnen garantie reparatie | Schade expertise | Originele Fabrieksonderdelen