Logistiek


Stap 1: Selecteer uw merk & model, kies uw type reparatie en Log-in  

  • Selecteer uw merk of uw type toestel via het zoekvenster
  • Selecteer uw reparatie en vervolg de aanmeldprocedure
  • Log in met uw zakelijk klantnummer of maak een nieuw account aan als u nog geen zakelijke klant bent bij Fixsupport

Uw gegevens zijn nodig voor het correct afhandelen van uw reparatie. Stuurt u de reparatie in namens uw klant? Noteer dan zorgvuldig het juiste afhaaladres en het juiste retouradres. Wij kunnen het gerepareerde toestel direct terugsturen naar uw klant. U wordt per mail over de voortgang van uw reparatie geïnformeerd. Print uw reparatiebon uit, deze bevat de klantgegevens in combinatie met een uniek reparatienummer en barcode. Verpak het toestel en de reparatiebon tezamen in een pakket.  Heeft u meerdere toestellen in één keer aangemeld? Verpak al deze toestellen gekoppeld met de juiste reparatiebon in 1 pakket.

Stap 2: Pick up & Return - Meerdere afhaal mogelijkheden voor de zakelijke markt   

  • Gratis Pick-up & Return met de Fietskoerier en binnen 4 uur gerepareerd retour!

GRATIS IN DEN HAAG
Woont u of werkt u in Den Haag?
 Koerierdienst FietsXpress Den Haag haalt gratis voor u uw toestel op, wacht op de reparatie, en brengt deze binnen 4 uur gerepareerd retour. Om deze dienst te kunnen waarborgen moeten wij wel het onderdeel van uw reparatie in voorraad hebben. U kunt na de aanmelding van uw reparatie in uw dashboard een afhaalopdracht aanmaken. De exacte ophaallokatie dient u nauwkeurig in te vullen om misverstanden te voorkomen. Heeft u vragen omtrent uw afhaalopdracht, neem dan contact op met onze Klantenservice 070-325.9038 of stuur een mailtje naar info@fixsupport.nl

  • Gratis uw reparatie laten afhalen in geheel Nederland

Om uw reparaties te laten afhalen kunt u een afhaalopdracht aanmaken via uw dashboard. U kunt deze optie aanvinken na het aanmelden van uw reparatie. Fixsupport maakt gebruik van de diensten van Mikropakket, Advanced Logistic Services voor veilig vervoer van uw pakket. De ophaallokatie dient u nauwkeurig in te vullen om misverstanden te voorkomen. U dient al uw reparaties als 1 pakket te verpakken. Boekt u de chauffeur vóór 17:00 uur dan wordt het pakket de volgende werkdag bij u afgehaald. Op maandag worden er geen afhaalopdrachten uitgevoerd. Heeft u vragen omtrent uw afhaalopdracht, neem dan contact op met onze Klantenservice 070-325.9038 of stuur een mailtje naar info@fixsupport.nl

  • Stuur uw reparatie zelf in met PostNL

Als uw reparatie via PostNL is verzonden naar ons postadres dan ontvangen wij deze de volgende werkdag vóór 9:00 uur en kunnen wij uw reparatie dezelfde dag in behandeling nemen. Stuur uw toestel naar:

FIXSUPPORT
Postbus 538
2270 AM VOORBURG
 

  • Stuur uw reparatie zelf in met uw eigen transporteur

Verzendt u uw reparatie liever via uw eigen transporteur zoals TNT, DHL, GLS of een andere aanbieder? Stuur het dan op naar ons vestigingsadres: 

FIXSUPPORT
Regulusweg 5
2516 AC DEN HAAG

U kunt uw toestel natuurlijk ook afgeven bij onze Servicebalie op ons vestigingsadres. 

  •  Shuttlebox

Heeft u wekelijks een groot aantal reparaties aan te bieden, dan biedt Fixsupport u een shuttlebox service. Heel simpel, u krijgt een box via Mikropakket, Advanced Logistic Services, waar u per week al uw aan-te-bieden-reparaties in verzamelt. De shuttlebox zal per omgaande op de afgesproken dagen met de reparaties retour worden gezonden. Zo heeft u er geen omkijken naar. 

Stap 3: Betaal na reparatie middels de door u gekozen betaalmethode

U ontvangt na reparatie een bericht met een digitale factuur als uw gerepareerde toestel gereed staat voor verzending. U kunt op verschillende manieren uw factuur voldoen. Betaal o.a. gemakkelijk en veilig met iDeal. Maakt u gebruik van de FietsXpress, dan kunt u ook met PIN betalen bij de koerier. Voor terugkerende zakelijke klanten bieden wij ook de mogelijkheid om op rekening te betalen. Kijk hier voor meer informatie over onze verschillende betaalmogelijkheden.

Stap 4: Ontvang uw gerepareerde toestel direct retour!

Na ontvangst van uw betaling wordt uw toestel dezelfde dag, veilig verpakt, bij PostNL aangeboden. Uw pakket ontvangt u de volgende werkdag. U kunt de bezorgstatus van uw toestel volgen met uw  Track & Trace nummer. Indien uw toestel via de FietsXpress wordt geretourneerd, ontvangt u uw toestel dezelfde dag nog retour.

 

Onze Service

 Altijd gebruik van 100% originele fabrieksonderdelen  Professioneel advies    Vakkundige technici  Snelle doorlooptijden  Klaar terwijl u wacht  Scherpe prijzen  Hoge servicegraad  Service Contract iPhone reparatie Den Haag • Track & Trace  Pick up & Return • ESD veilige werkruimte  Binnen en/of buiten garantie • Garantie op reparatie • Gratis Fietskoeriersdienst

Contact

Fixsupport: Regulusweg 5
2516 AC Den Haag, Zuid-Holland
Gratis parkeren op eigen terrein!

Voor vragen kunt u tijdens kantooruren contact  opnemen met onze  
Klantenservice 070-325.9038 

Gemiddelde klantenbeoordeling 9,9/10 24 beoordelingen

Servicebalie

Maandag 09:00 - 17:00 
Dinsdag 09:00 - 17:00 
Woensdag 09:00 - 17:00
Donderdag 09:00 - 17:00 
Vrijdag 09:00 - 17:00 

Zaterdag en zondag gesloten

 

Beoordeel ons op          

Fixsupport Google Review