Service Contract

 

Tijd is geld

Defecte smartphones en/of tablets kosten u tijd; uw medewerkers kunnen de werkzaamheden niet naar behoren uitvoeren. Omdat Fixsupport als geen ander begrijpt hoe vervelend dat is voor u, uw personeel en uw opdrachtgevers, is Fixsupport dé partner om problemen te voorkomen en indien nodig direct op te lossen. 

Service Contract

Uw bedrijf heeft meerdere smartphones en/of tablets onder het personeel in omloop. Voor een betrouwbare en efficiënte bedrijfsvoering is uw personeel afhankelijk van deze apparaten. Het Service Contract heeft Fixsupport speciaal voor de zakelijke markt ontwikkeld. Geheel naar uw bedrijfsspecifieke wensen en behoeften stelt Fixsupport samen met u het Service Contract voor het onderhoud op. Hiermee nemen wij de verantwoordelijkheid op ons dat uw apparatuur goed is én goed blijft functioneren. Als uw bedrijf grotere aantallen tegelijk wil aanmelden voor reparatie zijn er legio voordelen.

Uw voordelen

  • Service Contract met een vaste prijs per toestel in onderhoud
  • Log-in gebruiksvriendelijk voor al uw medewerkers
  • Send-in & return en pick-up & return voor eigen personeel of klanten
  • Shuttlebox
  • Bulkreparatie makkelijk aan te melden
  • Garantiebemiddeling
  • Schade-expertise
  • Keuring
  • Software updates
  • Modificaties

Fixsupport legt u graag uit welke voordelen een Service Contract voor uw bedrijf van toepassing kunnen zijn. Nieuwsgierig naar wat Fixsupport voor uw organisatie kan betekenen? Bel! Wij houden van korte lijnen en snel schakelen, neemt u vandaag nog contact op met onze klantenservice 070-325.9038 en vraag naar onze directeur, Peter van Leeuwen.