Gratis same day return in Den Haag - 3 uur*
*fietskoerier alleen voor zakelijk en alleen in den haag
Klaar terwijl je wacht in 20 min
Gebruik van Originele onderdelen
Winkelwagen - 0.00
+31(0)70 3259038
Selecteer model
Selecteer reparatie
Aanmelden

Xiaomi Pocophone F2 Pro Reparatie Den Haag

Fixsupport; het juiste adres

Veel mensen denken dat elk ‘repair center’ je Pocophone F2 Pro reparatie kan uitvoeren. Je kunt tegenwoordig ten slotte echt overal je smartphone laten repareren – in dat ene winkeltje op de hoek, de neef van een buurman die heel handig is of zelfs bij de schoenmaker (houd je alsjeblieft bij je leest). Maar wees er voorzichtig mee, want ook zeker hier geldt de gouden regel, dat goedkoop vaak duurkoop is. Dat is niet voor niets, want een goede reparatie van uw Pocophone F2 Pro vraagt om gespecialiseerde kennis, veel ervaring en persoonlijke aandacht. Precies zoals je die bij ons vindt.

Selecteer je Xiaomi Pocophone F2 Pro Reparatie via de ‘selecteer’ knop hieronder

175.00
Heeft je telefoon of tablet een gebarsten scherm, is het glas gebarsten of is je display stuk? Deze scherm reparatie vervangt de volledige display module voor je toestel. De display module is compleet met beeldscherm(LCD of OLED), digitizer (touchpanel), glas en montage frame en in sommige gevallen ook de behuizing van het toestel.
75.00
De achter behuizing of het mainframe van telefoon of tablet is beschadigd of gebarsten? Dit kan verschillen van een krasje, lak beschadiging of zelfs helemaal gebarsten. Fixsupport repareert je toestel door de achter behuizing volledig te vervangen.
45.00
Je toestel voldoet nog aan de garantievoorwaarden van de fabrikant. Geef aub in de volgende stap bij ‘aanvullende klachtomschrijving’ aan wat de precieze klacht is van je toestel. Na ontvangst zullen wij telefoon of tablet aanbieden bij de fabrikant voor een garantiereparatie. Wij berekenen hiervoor handelingskosten en verzendkosten. Blijkt het toestel niet aan de gestelde garantievoorwaarden te voldoen dan ontvang je een prijsopgave. Je beslist dan zelf of je je toestel wilt laten repareren.
0.00
Is er iets defect op het mainboard / printplaat van je telefoon of tablet? Het kan soms erg lastig zijn om de daadwerkelijke oorzaak te achterhalen. Het is dan ook niet zo makkelijk om. vooraf een indicatie van de kosten te geven. Zodra wij toestel hebben ontvangen zullen wij deze vakkundig onderzoeken. Je ontvangt daarna van ons een prijsopgave. Je beslist dan zelf of je je toestel wilt laten repareren. Als je het toestel niet wilt laten repareren berekenen wij onderzoekskosten.
79.00
Laadt je telefoon of tablet niet meer op, dan is waarschijnlijk de dock connector beschadigd. Dit kan een Micro USB, USB-C of lightningconnector zijn. Dit onderdeel wordt ook wel oplaad poort of charging connector genoemd. In sommige gevallen moet de connector gesoldeerd worden op de print. Wij gebruiken voor deze reparatie uitsluitend originele onderdelen.
36.30
De klacht van je telefoon of tablet komt niet voor in de bovenstaande lijst met klachten. Geef aub in de volgende stap bij 'aanvullende klachtomschrijving' aan wat de precieze klacht is van je toestel. Na ontvangst zullen wij deze onderzoeken en je een prijsopgave sturen voor de reparatie. Je beslist dan zelf of je de reparatie wilt laten uitvoeren. Als je niet akkoord gaat met de reparatie berekenen wij wel de onderzoekskosten. Dit is een kleine bijdrage voor de tijd die we hebben gestoken om je zo goed mogelijk te kunnen helpen.
0.00
Voor dit apparaat hebben we geen prijsindicaties online staan. Geef aub in de volgende stap bij 'aanvullende klachtomschrijving' aan wat de precieze klacht is van het apparaat. Na ontvangst zullen wij deze onderzoeken en je een prijsopgave sturen. Je beslist dan zelf of je de reparatie wilt laten uitvoeren. Als je niet akkoord gaat met de reparatie berekenen wij wel onderzoekskosten. Dit is een kleine bijdrage voor de tijd die we hebben gestoken om je zo goed mogelijk te kunnen helpen.

Wachtwoord*

 

Benieuwd naar onze zakelijke oplossingen?

Fixsupport bied gepersonaliseerde oplossingen voor de zakelijk eindgebruiker, Telecom dealers en scholen. Heeft u meerdere toestellen te onderhouden dan kunnen we een zakelijk account voor u aanmaken met de daarbij behorende voordelen. Doordat wij al sinds 2002 ervaring hebben op de zakelijke markt zijn wij in staat een passende oplossing te vinden voor elk bedrijf.  We luisteren graag naar je wensen en kijken hoe we dat kunnen integreren in een geweldige klant ervaring. Neem vandaag nog contact op met onze klant specialist Peter van Leeuwen via 070-3259038.  We hebben ook voor uw wensen de juiste oplossing.