-
Fabrieksgarantie | Het toestel heeft nog fabrieksgarantie
Uw Samsung SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi valt nog binnen de garantietermijn en voorwaarden van Samsung. Geeft u aub in het veld 'opmerking' in de check-out aan wat de precieze klacht is van uw SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi. Na ontvangst zullen wij uw Samsung SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi aanbieden voor een garantiereparatie. Wij berekenen hiervoor handelingskosten en verzendkosten. Blijkt het toestel niet aan de gestelde garantievoorwaarden te voldoen dan ontvangt u een prijsopgave. U beslist dan zelf of u uw Samsung SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi wilt laten repareren.ex. btw € 10,00 € 12,10
-
In-, uitschakelen | Toestel gaat aan, maar start niet op
Uw Samsung SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi gaat aan maar start niet geheel op. Het kan voorkomen dat bij het aanzetten van uw SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi u alleen maar het logo ziet. Dit is meestal een software probleem. Fixsupport zal de software van uw Samsung SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi opnieuw installeren. Wij kunnen niet altijd voorkomen dat uw gegevens verloren gaan. U bent zelf verantwoordelijk voor een back-up van de gegevens op uw SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi.ex. btw € 35,00 € 42,35
-
In-, uitschakelen | Toestel gaat niet aan
Uw Samsung SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi gaat niet meer aan. Ondanks dat u uw SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi voor langere tijd aan de lader heeft gehad. Voor deze klacht kunnen verschillende oorzaken zijn. Hierdoor is het niet mogelijk om vooraf een indicatie van de kosten te geven. Zodra wij uw Samsung SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi hebben ontvangen zullen wij deze vakkundig onderzoeken. U ontvangt dan van ons een prijsopgave. U beslist dan of u uw SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi wilt laten repareren.ex. btw € 40,00 € 48,40
-
Overig, klachtomschrijving specificeren bij opmerking
De klacht van uw Samsung SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi komt niet voor in de lijst met klachten. Geeft u aub in het veld 'opmerking' in de check-out aan wat de precieze klacht is van uw Samsung SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi. Na ontvangst zullen wij uw SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi onderzoeken en u een prijsopgave zenden voor de reparatie. U beslist dan zelf of u uw SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi reparatie wilt laten uitvoeren.ex. btw € 0,00 € 0,00
-
Software | Toestel loopt vast.
Het besturingssysteem loopt vast van uw Samsung SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi. De software zal hoogstwaarschijnlijk opnieuw moeten worden geinstalleerd. LET OP: Bij deze installatie gaat de data die op uw Samsung SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi is opgeslagen verloren. Zorgt u dus voor een back-up van uw gegevens. Fixsupport is niet verantwoordelijk voor het behoud van de gegevens op uw Samsung.ex. btw € 35,00 € 42,35
-
Vloeistofschade | Klachtomschrijving specificeren bij opmerking
Uw Samsung SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi is in aanraking geweest met vloeistof. Haalt u zo spoedig mogelijk de batterij uit uw SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi. Wij kunnen voor u proberen uw SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi te repareren echter kunnen wij u geen garantie geven op de reparatie. Na een grondig onderzoek sturen we u een prijsopgave. U beslist dan zelf of u uw SM-T810 Galaxy Tab S2 9.7 Wi-Fi wilt laten repareren. Wij berekenen u hiervoor de onderzoekskosten van 25,- excl. BTW en verzending.ex. btw € 25,00 € 30,25