-
Fabrieksgarantie | Het toestel heeft nog fabrieksgarantie
Uw Samsung Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S valt nog binnen de garantietermijn en voorwaarden van Samsung. Geeft u aub in het veld 'opmerking' in de check-out aan wat de precieze klacht is van uw Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S. Na ontvangst zullen wij uw Samsung Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S aanbieden voor een garantiereparatie. Wij berekenen hiervoor handelingskosten en verzendkosten. Blijkt het toestel niet aan de gestelde garantievoorwaarden te voldoen dan ontvangt u een prijsopgave. U beslist dan zelf of u uw Samsung Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S wilt laten repareren.ex. btw € 10,00 € 12,10
-
In-, uitschakelen | Toestel gaat aan, maar start niet op
Uw Samsung Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S gaat aan maar start niet geheel op. Het kan voorkomen dat bij het aanzetten van uw Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S u alleen maar het logo ziet. Dit is meestal een software probleem. Fixsupport zal de software van uw Samsung Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S opnieuw installeren. Wij kunnen niet altijd voorkomen dat uw gegevens verloren gaan. U bent zelf verantwoordelijk voor een back-up van de gegevens op uw Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S.ex. btw € 35,00 € 42,35
-
In-, uitschakelen | Toestel gaat niet aan
Uw Samsung Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S gaat niet meer aan. Ondanks dat u uw Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S voor langere tijd aan de lader heeft gehad. Voor deze klacht kunnen verschillende oorzaken zijn. Hierdoor is het niet mogelijk om vooraf een indicatie van de kosten te geven. Zodra wij uw Samsung Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S hebben ontvangen zullen wij deze vakkundig onderzoeken. U ontvangt dan van ons een prijsopgave. U beslist dan of u uw Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S wilt laten repareren.ex. btw € 40,00 € 48,40
-
Overig, klachtomschrijving specificeren bij opmerking
De klacht van uw Samsung Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S komt niet voor in de lijst met klachten. Geeft u aub in het veld 'opmerking' in de check-out aan wat de precieze klacht is van uw Samsung Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S. Na ontvangst zullen wij uw Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S onderzoeken en u een prijsopgave zenden voor de reparatie. U beslist dan zelf of u uw Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S reparatie wilt laten uitvoeren.ex. btw € 0,00 € 0,00
-
Software | Toestel loopt vast.
Het besturingssysteem loopt vast van uw Samsung Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S. De software zal hoogstwaarschijnlijk opnieuw moeten worden geinstalleerd. LET OP: Bij deze installatie gaat de data die op uw Samsung Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S is opgeslagen verloren. Zorgt u dus voor een back-up van uw gegevens. Fixsupport is niet verantwoordelijk voor het behoud van de gegevens op uw Samsung.ex. btw € 35,00 € 42,35
-
Vloeistofschade | Klachtomschrijving specificeren bij opmerking
Uw Samsung Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S is in aanraking geweest met vloeistof. Haalt u zo spoedig mogelijk de batterij uit uw Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S. Wij kunnen voor u proberen uw Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S te repareren echter kunnen wij u geen garantie geven op de reparatie. Na een grondig onderzoek sturen we u een prijsopgave. U beslist dan zelf of u uw Gear Smartwatch / SM-R750 Gear S wilt laten repareren. Wij berekenen u hiervoor de onderzoekskosten van 25,- excl. BTW en verzending.ex. btw € 25,00 € 30,25