SM-J320FN Galaxy J3 (2016) reparatie

SM-J320FN Galaxy J3 (2016)

  1.  

    Fabrieksgarantie | Het toestel heeft nog fabrieksgarantie

    Uw Samsung SM-J320FN Galaxy J3 (2016) valt nog binnen de garantietermijn en voorwaarden van Samsung. Geeft u aub in het veld 'opmerking' in de check-out aan wat de precieze klacht is van uw SM-J320FN Galaxy J3 (2016). Na ontvangst zullen wij uw Samsung SM-J320FN Galaxy J3 (2016) aanbieden voor een garantiereparatie. Wij berekenen hiervoor handelingskosten en verzendkosten. Blijkt het toestel niet aan de gestelde garantievoorwaarden te voldoen dan ontvangt u een prijsopgave. U beslist dan zelf of u uw Samsung SM-J320FN Galaxy J3 (2016) wilt laten repareren.
    AFGEVEN VOOR REPARATIE

    ex. btw € 10,00 € 12,10

  2.  

    In-, uitschakelen | Toestel gaat aan, maar start niet op

    Uw Samsung SM-J320FN Galaxy J3 (2016) gaat aan maar start niet geheel op. Het kan voorkomen dat bij het aanzetten van uw SM-J320FN Galaxy J3 (2016) u alleen maar het logo ziet. Dit is meestal een software probleem. Fixsupport zal de software van uw Samsung SM-J320FN Galaxy J3 (2016) opnieuw installeren. Wij kunnen niet altijd voorkomen dat uw gegevens verloren gaan. U bent zelf verantwoordelijk voor een back-up van de gegevens op uw SM-J320FN Galaxy J3 (2016).
    AFGEVEN VOOR REPARATIE

    ex. btw € 35,00 € 42,35

  3.  

    In-, uitschakelen | Toestel gaat niet aan

    Uw Samsung SM-J320FN Galaxy J3 (2016) gaat niet meer aan. Ondanks dat u uw SM-J320FN Galaxy J3 (2016) voor langere tijd aan de lader heeft gehad. Voor deze klacht kunnen verschillende oorzaken zijn. Hierdoor is het niet mogelijk om vooraf een indicatie van de kosten te geven. Zodra wij uw Samsung SM-J320FN Galaxy J3 (2016) hebben ontvangen zullen wij deze vakkundig onderzoeken. U ontvangt dan van ons een prijsopgave. U beslist dan of u uw SM-J320FN Galaxy J3 (2016) wilt laten repareren.
    AFGEVEN VOOR REPARATIE

    ex. btw € 40,00 € 48,40

  4.  

    Overig, klachtomschrijving specificeren bij opmerking

    De klacht van uw Samsung SM-J320FN Galaxy J3 (2016) komt niet voor in de lijst met klachten. Geeft u aub in het veld 'opmerking' in de check-out aan wat de precieze klacht is van uw Samsung SM-J320FN Galaxy J3 (2016). Na ontvangst zullen wij uw SM-J320FN Galaxy J3 (2016) onderzoeken en u een prijsopgave zenden voor de reparatie. U beslist dan zelf of u uw SM-J320FN Galaxy J3 (2016) reparatie wilt laten uitvoeren.
    AFGEVEN VOOR REPARATIE

    ex. btw € 10,00 € 12,10

  5.  

    Software | Toestel loopt vast.

    Het besturingssysteem loopt vast van uw Samsung SM-J320FN Galaxy J3 (2016). De software zal hoogstwaarschijnlijk opnieuw moeten worden geinstalleerd. LET OP: Bij deze installatie gaat de data die op uw Samsung SM-J320FN Galaxy J3 (2016) is opgeslagen verloren. Zorgt u dus voor een back-up van uw gegevens. Fixsupport is niet verantwoordelijk voor het behoud van de gegevens op uw Samsung.
    AFGEVEN VOOR REPARATIE

    ex. btw € 35,00 € 42,35

  6.  

    Vloeistofschade | Klachtomschrijving specificeren bij opmerking

    Uw Samsung SM-J320FN Galaxy J3 (2016) is in aanraking geweest met vloeistof. Haalt u zo spoedig mogelijk de batterij uit uw SM-J320FN Galaxy J3 (2016). Wij kunnen voor u proberen uw SM-J320FN Galaxy J3 (2016) te repareren echter kunnen wij u geen garantie geven op de reparatie. Na een grondig onderzoek sturen we u een prijsopgave. U beslist dan zelf of u uw SM-J320FN Galaxy J3 (2016) wilt laten repareren. Wij berekenen u hiervoor de onderzoekskosten van 25,- excl. BTW en verzending.
    AFGEVEN VOOR REPARATIE

    ex. btw € 25,00 € 30,25

Onze Service

 Altijd gebruik van 100% originele fabrieksonderdelen  Professioneel advies    Vakkundige technici  Snelle doorlooptijden  Klaar terwijl u wacht  Scherpe prijzen  Hoge servicegraad  Service Contract iPhone reparatie Den Haag • Track & Trace  Pick up & Return • ESD veilige werkruimte  Binnen en/of buiten garantie • Garantie op reparatie • Gratis Fietskoeriersdienst

Contact

Fixsupport: Regulusweg 5
2516 AC Den Haag, Zuid-Holland
Gratis parkeren op eigen terrein!

Voor vragen kunt u tijdens kantooruren contact  opnemen met onze  
Klantenservice 070-325.9038 

Gemiddelde klantenbeoordeling 9,9/10 24 beoordelingen

Servicebalie

Maandag 09:00 - 17:00 
Dinsdag 09:00 - 17:00 
Woensdag 09:00 - 17:00
Donderdag 09:00 - 17:00 
Vrijdag 09:00 - 17:00 

Zaterdag en zondag gesloten 

 

 

    Google Review Fixsupport