-
Scherm | Display geeft (deels) geen beeld
Als van uw Samsung Galaxy Tab 10.1 3G P7500 / Wifi P7510 de display defect / gebroken is heeft u geen of deels geen beeld meer. Dit onderdeel wordt ook wel het beeldscherm of lcd genoemd. De Samsung Galaxy Tab 10.1 3G P7500 / Wifi P7510 display zorgt voor de weergave van het beeld van uw Samsung. Wij gebruiken originele fabrieksonderdelen voor deze reparatie.ex. btw € 101,85 € 123,24
-
Scherm | Glas/touchpanel defect
Is uw Samsung Galaxy Tab 10.1 3G P7500 / Wifi P7510 scherm gebarsten dan kiest u deze reparatie. Dit product bevat het touchpanel of glas van uw Samsung Galaxy Tab 10.1 3G P7500 / Wifi P7510 . U kiest voor deze reparatie wanneer de Samsung Galaxy Tab 10.1 3G P7500 / Wifi P7510 nog wel beeld geeft maar het glas is gebroken of beschadigd, of als de touchpanel niet meer werkt.ex. btw € 64,88 € 78,50
-
Fabrieksgarantie | Het toestel heeft nog fabrieksgarantie
Uw Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi P7510 valt nog binnen de garantietermijn. Geeft u aub in het veld 'opmerking' aan wat de precieze klacht is van uw toestel. Na ontvangst zullen wij uw Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi P7510 aanbieden voor een garantiereparatie. Wij berekenen hiervoor handelingskosten en verzendkosten.Blijkt het toestel niet aan de gestelde garantievoorwaarden te voldoen dan ontvangt u een prijsopgave. U beslist dan zelf of u uw Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi P7510 wilt laten repareren.€ 12,10 ( € 10,00 ex. btw ) -
In-, uitschakelen | Toestel gaat aan, maar start niet op
Uw Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi P7510 gaat aan maar start niet geheel op. Het kan voorkomen dat bij het aanzetten van uw Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi P7510 u alleen maar het Samsung logo ziet. Dit is meestal een software probleem. Fixsupport zal de software van uw Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi P7510 opnieuw installeren. Wij kunnen niet altijd voorkomen dat uw gegevens verloren gaan. U bent zelf verantwoordelijk voor een back-up van uw gegevens.€ 42,35 ( € 35,00 ex. btw ) -
In-, uitschakelen | Toestel gaat niet aan
Uw Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi P7510 gaat niet meer aan. Ondanks dat u uw Samsung voor langere tijd aan de lader heeft gehad. Voor deze klacht kunnen verschillende oorzaken zijn. Hierdoor is het niet mogelijk om vooraf een indicatie van de kosten te geven. Zodra wij uw Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi P7510 hebben ontvangen zullen wij deze vakkundig onderzoeken. U ontvangt dan van ons een prijsopgave. U beslist dan of u uw Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi P7510 wilt laten repareren.€ 48,40 ( € 40,00 ex. btw ) -
Overig, klachtomschrijving specificeren bij opmerking
De klacht van uw Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi P7510 komt niet voor in de lijst met klachten. Geeft u aub in het veld 'opmerking' aan wat de precieze klacht is van uw toestel. Na ontvangst zullen wij uw Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi P7510 onderzoeken en u een prijsopgave zenden voor de reparatie. U beslist dan zelf of u uw Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi P7510 reparatie wilt laten uitvoeren.€ 0,00 ( € 0,00 ex. btw ) -
Software | Toestel loopt vast
Het besturingssysteem loopt vast van uw Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi P7510. De software zal hoogstwaarschijnlijk opnieuw moeten worden geinstalleerd. LET OP: Bij deze installatie gaat de data die op uw Samsung is opgeslagen verloren. Zorgt u dus voor een back-up van uw gegevens. Fixsupport is niet verantwoordelijk voor het behoud van de gegevens op de ingezonden apparatuur.€ 42,35 ( € 35,00 ex. btw ) -
Vloeistofschade | Klachtomschrijving specificeren bij opmerking
Uw Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi P7510 is in aanraking geweest met vloeistof. Haalt u zo spoedig mogelijk de batterij uit uw Samsung. Wij kunnen voor u proberen het toestel te repareren echter kunnen wij u geen garantie geven op de reparatie. Na een grondig onderzoek sturen we u een prijsopgave. U beslist dan zelf of u uw Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi P7510 wilt laten repareren. Wij berekenen u hiervoor de onderzoekskosten van 25,- excl. BTW en verzending.€ 30,25 ( € 25,00 ex. btw )