-
Scherm | Glas en/of lcd defect
Heeft uw toestel een gebarsten scherm, is het glas gebarsten of is uw display stuk? Deze reparatie vervangt de volledige display module, alleen het glas of alleen de LCD. Afhankelijk van het merk en type toestel. Na ontvangst van uw toestel krijgt u een prijsopgave voor de reparatie.ex. btw € 0,00 € 0,00 -
Audio | Geen of slechte beltoon/luidspeaker
Is bij uw toestel de speaker defect dan kunt u tijdens het gespek de persoon aan de andere kant van de lijn niet of niet goed verstaan. U hoort gekraak of helemaal niets. Deze reparatie vervangt de earspeaker van uw toestel. Na ontvangst zullen wij uw toestel onderzoeken en ontvangt u een prijsopgave.ex. btw € 0,00 € 0,00
-
Audio | Geen of slechte inkomende audio
Is bij uw toestel de earspeaker defect dan kunt u tijdens het gesprek de persoon aan de andere kant van de lijn niet of niet goed verstaan. U hoort gekraak of helemaal niets. Deze reparatie vervangt de earspeaker van uw toestel.ex. btw € 0,00 € 0,00 -
Fabrieksgarantie | Het toestel heeft nog fabrieksgarantie
Uw toetel valt nog binnen de garantietermijn. Geeft u aub in het veld 'opmerking' aan wat de precieze klacht is van uw toestel. Na ontvangst zullen wij uw toestel aanbieden voor een garantiereparatie. Wij berekenen hiervoor handelingskosten en verzendkosten.Blijkt het toestel niet aan de gestelde garantievoorwaarden te voldoen dan ontvangt u een prijsopgave. U beslist dan zelf of u uw toetel wilt laten repareren.ex. btw € 10,00 € 12,10 -
In-, uitschakelen | Toestel gaat aan, maar start niet op
Uw toestel gaat aan maar start niet geheel op. Het kan voorkomen dat bij het aanzetten van uw toestel u alleen maar het logo ziet. Dit is meestal een software probleem. Fixsupport zal de software van uw toestel opnieuw installeren. Wij kunnen niet altijd voorkomen dat uw gegevens verloren gaan. U bent zelf verantwoordelijk voor een back-up van uw gegevens.ex. btw € 35,00 € 42,35
-
In-, uitschakelen | Toestel gaat niet aan
Uw toestel gaat niet meer aan. Ondanks dat u uw toestel voor langere tijd aan de lader heeft gehad. Voor deze klacht kunnen verschillende oorzaken zijn. Hierdoor is het niet mogelijk om vooraf een indicatie van de kosten te geven. Zodra wij uw toestel hebben ontvangen zullen wij deze vakkundig onderzoeken. U ontvangt dan van ons een prijsopgave. U beslist dan zelf of u uw toestel wilt laten repareren.ex. btw € 40,00 € 48,40
-
Opladen | Toestel laadt niet op
Laadt uw toestel niet meer op, dan is waarschijnlijk de micro usb of dockconnector beschadigd. Dit onderdeel wordt ook wel oplaad poort of charging connector genoemd. In sommige gevallen moet de micro USB gesoldeerd worden op de print. Zodra wij uw toestel hebben onderzocht ontvangt u een prijsopgave voor de reparatie.ex. btw € 0,00 € 0,00 -
Overig | klachtomschrijving specificeren bij opmerking
De klacht van uw toestel komt niet voor in de lijst met klachten. Geeft u aub in het veld 'opmerking' aan wat de precieze klacht is van uw toestel. Na ontvangst zullen wij uw toestel onderzoeken en u een prijsopgave zenden voor de reparatie. U beslist dan zelf of u de reparatie wilt laten uitvoeren.ex. btw € 0,00 € 0,00
-
Software | Toestel loopt vast.
Het besturingssysteem loopt vast van uw toestel. De software zal hoogstwaarschijnlijk opnieuw moeten worden geïnstalleerd. LET OP: Bij deze installatie gaat de data die op uw toetel is opgeslagen verloren. Zorgt u dus voor een back-up van uw gegevens. Fixsupport is niet verantwoordelijk voor het behoud van de gegevens op de ingezonden apparatuur.ex. btw € 1.225,00 € 1.482,25
-
Vloeistofschade | Klachtomschrijving specificeren bij opmerking
Uw toestel is in aanraking geweest met vloeistof. Haalt u zo spoedig mogelijk de accu / batterij uit uw toestel. Wij kunnen voor u proberen het toestel te repareren echter kunnen wij u geen garantie geven op de reparatie. Na een grondig onderzoek sturen we u een prijsopgave. U beslist dan zelf of u uw toestel wilt laten repareren. Wij berekenen u hiervoor de onderzoekskosten van € 25,- excl. BTW en verzending.ex. btw € 25,00 € 30,25